Ännu en dag i mitt liv...

Idag har tiden bara runnit iväg ifrån mig. Jag har hunnit med att jobba några timmar - och jag har definitivt saknat min älskling! Han är i Tyskland och kommer hem imorgon... Det låter i alla fall på honom som om han haft skitkul när man pratar med honom. Det är ju första gången som han är utomlands, ifall man inte räknar med en gång i Danmark, så man kan ju förstå att han tycker att det är speciellt. Även om jag kan tycka att det känns lite överreklamerat att åka buss till Tyskland, överlämna några paket och sedan åka hem igen. Det är kul med semester utomlands, men då vill man ju hinna uppleva lite också! Mamma funderar på att åka till Island, bara fyra-fem dagar vid kristiflygare, det låter skitkul tycker jag. Men mina knäppa småsyskon vill inte ens följa med! Hallå vad kan man rimligtvis ha emot att bada i varma källor och rida på islandshäster?! Men är man feg så är man! Jag längtar hur som helst till det riktigt mycket! Likaså ska det bli jätteskönt med ögonoperationen i juni. Jag har kommit på att det kommer att hända väldigt mycket kul, nytt och spännande under 2007!

- Jag åker till Paris två veckor för att ställa ut på världens största design-mässa!
- Dags att söka till civilekonom BTH.
- Vi åker (förhoppningsvis) till Island!
- Kim tar studenten!
- Ögonoperation genomförs i Istanbul på en av världens främsta ögonkliniker.
- Kombinerad 20-årsfest och flyttfest!
- Kim och jag flyttar ihop i Ronneby!
- Jag börjar plugga och Kim börjar jobba samt läser upp matten på komvux.
- Jag och Kim letar hundvalp.

Om året har så mycket att bjuda på är det definitivt värt att vänta på och leva! Det verkar bli ännu ett fint år - tillsammans med en fin människa. Jag älskar dig så mycket Kim!


Små spår

Skriv helst en liten kommentar!

Från vännen
Kom såklart ihåg mig!

Motsatsen till snigelpost

Var besöker jag din blogg?

Gulligt meddelande här tack!

Trackback
RSS 2.0