Tenta, Kim och en massa annat...

Jaha, nu är Kim borta igen. Hela veckorna ligger han ute och kör lastbil runt om i Sverige. Måste snart sätta upp kort på honom i alla rummen för att inte helt glömma bort hur han ser ut! Det är inte mycket tid vi har tillsammans, i början kommer det att vara sex dagar i månaden, med lite tur!

Och första tentan är avklarad också, ruskigt nervöst var det, men jag tror nog det gick hyfsat i alla fall... och vad kan man egentligen förvänta sig av första tentan?! Är glad om läraren ens kan läsa min handstil eftersom jag var så nervös att händerna skakade i början!

Just nu har jag Lisa boende här i lilla Ronneby med mig, men imorgon ska vi "hem" till Smålands djupa skogar igen, är så glad över att ha flytta! Det är så lugnt och skönt, och allting blir som man själv bestämmer att det ska bli..  Helt perfekt! Fast visst är det ensamt att sova själv i en dubbelsäng!

Hur som, Vetlanda nästa.. dax att träffa gamla vänner, kanske hinna skjuta lite pilbåge också - men med min tur senaste tiden så..! Hur som... Ha de!


Kramar

Små spår
Från söta lilla Em

Och känner jag dig är hyffsat högsta betyg så grattis.... Kram, kram...

2007-10-30 @ 22:01:22
Besök min blogg http://DeLaEm.blogg.se

Skriv helst en liten kommentar!

Från vännen
Kom såklart ihåg mig!

Motsatsen till snigelpost

Var besöker jag din blogg?

Gulligt meddelande här tack!

Trackback
RSS 2.0