Vetlanda, here we come!

Jaha så var det om igen dax för ett Vetlanda-besök! För en gångs skulle känns det i alla fall som vi kommer att hinna med lite mer än att bara åka runt och hälsa på alla och sedan stressa hem til Karlshamn igen. Tanken är att vi ska åka upp direkt efter att Kim slutat jobba nämligen, och sedan inte komma hem förrän måndag kväll, lagom tills älskling ska spela rinkbandy.

Äntligen, äntligen slipper min älskade lilla golf låta som en raggarbil! I helgen får den nämligen nytt avgassystem! Efterlängtat! Vi ska också se när Lisa spelar handboll såklart! :-) Hoppas också på en fika med Issa och kanske på lite julklappsshopping med lillebror Marcus! Det är så kul att få träffa familj och vänner igen, men jag trivs jättebra här nere med min älskling! Det är så fint att bo vid havet! Vill aldrig flytta hårifrån! En gång bott vid kusten, alltid vid kusten!

Igår var jag ute och shoppade julklappar! Det var så mysigt med en massa folk på stan. Hitta värsta perfekta julklappen till Marcus och mamma, och nej, jag är inte så dum att jag skriver här vad ni får ;-p Det får ni allt vänta på :-)

Nehe, nu är det dags för mig att fortsätta packa och snart ska jag skjutsa älskling till jobbet! Nån som vill träffa mig i Vetlanda i helgen? Hör bara av er ;-)

Små spår

Skriv helst en liten kommentar!

Från vännen
Kom såklart ihåg mig!

Motsatsen till snigelpost

Var besöker jag din blogg?

Gulligt meddelande här tack!

Trackback
RSS 2.0