Vetlanda-helg!

Jaha, så var det om igen dax att styra kosan mot Vetlanda. I helgen är det minsann mycket som ska hinnas med - och inte minst shopping. Varje gång vi åker till Vetlanda förväntar sig också ALLA släktingar ett besök minsann! Man är helt slut efter en helg i Vetlanda... Helt slut förresten, jag har sprungit upp och ner till tvättstugan hela kvällen verkligen! Tror att jag har kört fem eller sexa maskiner nu! Hela soffan är ett enda stort tvättberg. Gissa om Kim är lycklig över att han jobbar idag! Han kör fortfarande natt, men är som tur var ledig på fredag så vi åker iaf hyfsat tidigt. Nej, usch, nu är det dax att börja vika all tvätt också. Trött!

Och en massa plugg är det också. Grupparbeten hit, tentot dit, och så nån redovisning också såklart ;P Det kan man ju i alla fall stå ut med! Satt och såg hälften av Celebrity rehab innan efter rekommendation ifrån Anes. Människor kan verkligen förstöra sina liv! Rekommenderas inte..! Det var hyfsat otäckt..! Att frivilligt göra så med sina liv liksom!

Hur som... nu är det natti natti för mig!


Små spår

Skriv helst en liten kommentar!

Från vännen
Kom såklart ihåg mig!

Motsatsen till snigelpost

Var besöker jag din blogg?

Gulligt meddelande här tack!

Trackback
RSS 2.0