Julbord på Ronneby brunn

Igår (läs lördag) åkte vi med Jocke och Evelyn till Ronneby Brunn. Väl där checkade vi in och hämtade våra nycklar. Vi hann bara med en liten pratstund alla fyra innan det var dags för killarna att gå iväg på konferens. Massa tjejsnack blev det medan de var borta. Vi bytte om, gjorde oss fina, satte upp håret och allt sådant, och sedan var det dags för julbord. Kim var grymt snygg i sin svarta kostym och jag hade matchande svart klänning och ett rött skärp i samma färg som hans slips. Jag hade varit så himla nervös innan, men det hade jag verkligen inte behövt! Det var minsann ett jättehärligt gäng! Först blev det då som sagt var julbord med show och efteråt satt de och hängde i baren, dansade nere på Natti eller bara pratade. Kul hade vi hur som! Jag dansade en massa med Kim och flera från hans jobb, däribland till och med lite med Olle! Hur som hade vi jättekul den där kvällen. På Natti träffade jag också Andrea, hennes kompis från Uppsala, Emma, hennes kompis från Göteborg och så Hülya med såklart. Så det var verkligen en bra kväll, ,både mina och Kims vänner på samma ställe :-)

Idag (söndag) har det bara varit frukost och sedan hemfärd, men stackars älskling jobbar ikväll! Tycker så synd om honom! Jag erbjöd mig att åka med, men han sa att det var okej... Sedan höll vi väl på att somna båda två när vi kom hem. Vi var ändå i säng redan vid halv tre på natten till söndagen av den enda anledningen att Kim skulle jobba idag... Nå hur som så fick vi en mysig helg tillsammans. Det verkar som om det blir Vetlanda nästa helg. Vi ska passa på att byta avgassystem på bilen och tvätta av den så att den blir vit igen skulle ju inte vara helt fel ;-) Kims syster Lisa spelar SM i handboll med, och det kan man ju inte missa ;-)

Små spår
Från söta lilla Anonym

Just de ni måste kolla på mig när jag spelar som en kratta! haha!

2008-11-30 @ 21:15:25
Besök min blogg http://darkstarlet.blogg.se/

Skriv helst en liten kommentar!

Från vännen
Kom såklart ihåg mig!

Motsatsen till snigelpost

Var besöker jag din blogg?

Gulligt meddelande här tack!

Trackback
RSS 2.0