Ronneby i helgen!

Jaha nu i helgen ska man tillbaka till Ronneby igen. Lite saknar jag det såklart, även om Karlshamn är jättefint och lägenheten här är underbar! Nå i helgen ska det i alla fall bli julbord på Ronneby Brunn med Kims jobb - och jag är så himla nervös för att träffa alla! Thanx god att jag känner iaf Evelyn, Jocke och Jens innan..!

Sen är det ju lite tajming på det hela också. Emma, Andrea, Hülya och Emmas kompis Jessie ska tydligen på Natti nu på lördag :-) Ska bli jättekul att få träffa dem där!

Så just nu packar jag ner kläder och grejer för helgen, stryker Kims skjortor och lite annat smått och gott... Många som kände mig tidigt hade fått sig ett gott skratt - jag gör precis tvärt emot vad jag själv sa då. Allt prat om jämnlikhet och att killar självklart också ska kunna laga mat, tvätta och stryka har mer eller mindre försvunnit. Qt du hade rätt, kvinnor är bättre på att stryka. (Som vår älskade mattelärare talade om för oss när vi skulle lära oss att lösa ut tal ur ekvationer - säkerligen bara för att få en giftig kommenter från Nina ;-) Haha man har några roliga minnen från gymnasiet...)

Det börjar också bli hög tid att köpa julklappar. Jag får väl höra men min syster som ju faktiskt har lite mera shoppingmöjligheter i Uppsala än vad jag har här nere :-p Hälften av julklapparna är i alla fall redan avklarade, och jag har verkligen hittat den perfekta julklappen åt min älskade pojke! :-) Det är så kul att få skämma bort honom ibland :-p

Små spår

Skriv helst en liten kommentar!

Från vännen
Kom såklart ihåg mig!

Motsatsen till snigelpost

Var besöker jag din blogg?

Gulligt meddelande här tack!

Trackback
RSS 2.0