Snö & shopping!

Äntligen har vi också fått lite snö här nere...! Igår snöade det så fint när Kim kom och hämtade mig (i lastbil ;-p) hos Emma, Andrea och Hülya. Några stackars flingor har det väl varit i luften nu idag också, men inte så mycket. Lite längtar man väl hem till julstämmningen i Vetlanda där de redan har så pass mycket snö att det ligger kvar fint på marken...

Sedan var vi och shoppade i Kristiandstad :-) Bilen var i akut behov av ett nytt batteri och ett nytt avsgassystem, och när vi ändå var där så passade vi på att titta in i affärerna i stan med såklart! Jag var på jakt efter ett rött skärp som jag kan ha på julbordet till den nya svarta klänningen som Kim övertalade mig att köpa... Han är så underbar att handla kläder med! Han har hur mycket tålamod som helst och har många bra förslag på vad han tycker är fint och vill köpa till mig :-) Lycka å ha en sån pojk! Så det blev mycket fina kläder igår och Kim hittade snygga skor med som passade till den nya jackan han köpte i lördags :-) Toppen!

Att vara smakråd är långt ifrån det enda han är duktig på :-) Han har också fått färga håret på mig (och jag på honom med då såklart ;-p) och det blev riktigt bra i slutet... Kopparbrunt med slingor blev det... Snart är det ju dax för julbord på Ronneby Brunn med Kims jobb och jag är sååå grymt nervös! Träffa alla hans jobbarkompisar med respektive på samma gång... Hjälp! Vad katten ska man ha på sig?! Jag håller redan på att få panik och det är inte förrän lördag-söndag!

Nu ska jag vara duktig ett tag och försöka sätta mig in i vad det är egentligen är som ska göras härnärst på excellabben - men vi kom långt idag, det gjorde vi faktiskt :-) Duktiga är vi tjejer, lr hur! På bordet ligger också Den nya affärsredovisningen och bara väntar på att jag ska orka läsa ur den... Allt är ju relativt, och i jämförelse med Kotler är den väl en barnlek, men i jämförelse med allt annat är det ett tegelsten!

Små spår

Skriv helst en liten kommentar!

Från vännen
Kom såklart ihåg mig!

Motsatsen till snigelpost

Var besöker jag din blogg?

Gulligt meddelande här tack!

Trackback
RSS 2.0