Vetlanda-besök!

Idag har det varit fullt ös här! Runt lunchtid kom nämligen pappa, farmor, farfar och min yngsta lillebror Victor på besök! Visst för att jag saknar Victor (och såklart resten av min familj) men han ger mig skavsår i öronen...! En dag då och då är precis lagom :-p

Det var jättekul att få visa farmor och farfar var vi bor, men känner sig så stor när man faktiskt har ett eget hem - för det här är utan tvekan mitt hem! Här trivs jag, och här bor också min underbara pojke! Där han finns, där är mitt hem..! Snart har vi varit tillsammans i fyra år... var tar tiden vägen..?! Jag älskar honom så himla mkt och han är så underbart fin!

Hur som blev först en massa fika och sedan lite senare det Reginas kycklinggryta till middag. Mycket gott var det! till efterätt hade vi äppelpaj med vanligsås :-) En lyckad dag!

Imorgon blir det plugg med Emma och Andrea i Ronneby, och sedan blir det kanske en sväng till Kristianstad också (måste ha bilbatteri och nytt avgassystem - bara MÅSTE - vill inte låta som en himla raggare längre..!!). Om jag hinner borde jag gå och köpa den där klänningen som jag provade på morgonen innan jag åker med tåget också... Jaja, mycket är det som ska hinnas med, och ointressant är det att läsa om också ;-p

Något som kanske är lite roligare är att jag lyckades imponera på farmor med hennes egen variant av bullar! (Vill du verkligen veta vad jag menar - läs Kanelbullstrubbel) Det är jag sjukt stolt över - för det är minsann inte lätt!!



Just nu hade det inte varit fel med så fint väder! Det är evigt kallt ute! Kims student 2007. Från vänster: Roine, Kim.

Små spår

Skriv helst en liten kommentar!

Från vännen
Kom såklart ihåg mig!

Motsatsen till snigelpost

Var besöker jag din blogg?

Gulligt meddelande här tack!

Trackback
RSS 2.0