JAG <3 BOKREA...

...står det med stora bokstäder på knallgul bakgrund på kassarna som ligger på vardagsrumsgolvet - och det är faktiskt en ganska bra sammanfattning av min dag så här långt! Jag gillar verkligen bokrea! Har hittat en hel massa fantastiska böcker till riktigt bra priser! För en gångs skull blir man inte ruinerad när man vill köpa något bra att läsa! Helt underbart :-D Idag kommer säkert att bli en riktig toppendag! Hur kan en dag som börjar så här bra sluta dåligt liksom...? ;-p

Vad händer annars då...? Jo nu i eftermiddag  blir det jobb, jobb, jobb... Typ en miljon mail att svara på (något överdrivet kanske, men inte långt ifrån sanningen ;-p) Det är riktigt bra, jag tappar all engelska om jag aldrig får använda den...

I övrigt kan jag bara inte låta bli att vara på ett superbra humör! Solen lyser starkt och varmt, och det känns verkligen att det snart kommer att bli vår! Funderar skarpt på att ta med kameran ut och bara gå och ta en massa vackra bilder i solljuset - man kan riktigt känna och se hur snön smälter undan för undan av varje ny stråle som jobbar sig in genom morgondiset. Jag är så lycklig här nere vid kusten. Det är så vackert! Jag kan knappast vänta att få se våren här i Karlshamn! Jag älskar mitt liv just nu!


Små spår
Från söta lilla lisa

nog är de fint ute , jag älskar att vara nere i klarshamn men jag tror hellre att jag vill bo som i skärbäck faktiskt trivs som bäst då:P

2009-02-24 @ 18:53:51
Besök min blogg http://darkstarlet.blogg.se/

Skriv helst en liten kommentar!

Från vännen
Kom såklart ihåg mig!

Motsatsen till snigelpost

Var besöker jag din blogg?

Gulligt meddelande här tack!

Trackback
RSS 2.0