Jippie...!

Någon har klarat sin första omtenta! Trodde verkligen aldrig jag skulle vara glad över att säga det, men det är jag! Känns grymt skönt att ha det gjort..!

Haha och det är inte det enda som känns skönt..! Igår fullkomligt krossade jag Leo och Kim i ett av deras dataspel! Gissa om det kändes bra eller..?! Särskilt som Leo sa "men ni tjejer har ju ingen chans" innan vi började! Haha akta er pojkar små, för mos det blev ni!

I övrigt är det som vanligt en massa plugg. Det känns skönt att ha kommit igång igen med föreläsningar efter "lovet". Idag var det repetition från mikro-delen i den första kursen av samhällsekonomi - helt okej. Man kommer faktiskt ihåg mycket mer än man tror!

Annars händer det inte så mycket. Imorgon blir det väl antagligen lite till av den där hemska excellabben innan den ska lämnas in. Jag gillar inte att ha sådant hängande över mig, så nu måste vi verkligen se till att få in den!

Imorgon ska jag försöka skriva något vettigt här, och inte bara en massa trams... Men det har varit lite ont om tid idag... hittade förresten världens snyggast kuddar till soffan idag, nån som vill komma och provsitta..? Hur mysigt som helst! Bjuder gärna på lite fika med... ;-p

Små spår
Från söta lilla Lisa

haha jag kommer gärna om de blir fika^^

mos blev de men jag var nog iaf inte mkt till hjälp!

2009-02-24 @ 18:51:32
Besök min blogg http://darkstarlet.blogg.se/

Skriv helst en liten kommentar!

Från vännen
Kom såklart ihåg mig!

Motsatsen till snigelpost

Var besöker jag din blogg?

Gulligt meddelande här tack!

Trackback
RSS 2.0