Kravlöst..!

Så skulle man kunna beskriva den kommande veckan! Jag är nämligen LEDIG! Så himla skönt! Inte en förläsning och framför allt ingen tenta att plugga till! Bara göra ingenting (okej svara på några frågor vi fick av Sune, men men...) slappa och ha det allmänt underbart! Det ska bli en massa långa promenader längs den underbart vackra strandpromenaden, alldeles för många timmar på msn för att ta igen sånt man inte hunnit med, alldeles för mycket blogande å självklart ska jag hinna med att skämma bort min älskade pojk riktigt ordentligt..! Förstår inte hur någon kan stå ut med mig dagarna innan en tenta ;-p

Igår firade vi i alla fall att älskling nu är ett år äldre och Regina och Lisa var på besök! Det är alltid lik roligt att få besök :-D Vi åt, pratade och gick och kikade lite på stan. Leo, Jimmy m.fl. har lanat klart nu så snart kommer väl mer eller mindre allt att återgå till lite mer normala rutiner igen ;-p Städade gjorde vi också igår innan vi fick besök så jag vet knappt ens vad jag ska göra med all tid nu! Så himla skönt det var riktigt, riktigt länge sedan man kände sig så här ledig!

Små spår
Från söta lilla Lisa

vad för frågor?? vill veta XD



de var helt underbart att komma ner till er ^^

2009-02-15 @ 18:03:51
Besök min blogg http://darkstarlet.blogg.se/

Skriv helst en liten kommentar!

Från vännen
Kom såklart ihåg mig!

Motsatsen till snigelpost

Var besöker jag din blogg?

Gulligt meddelande här tack!

Trackback
RSS 2.0