Så var man då en riktigt student..!

Japp, så illa är det! Senaste tentan (i ekonomistyrning) gick helt käpprätt åt skogen. Åt helvete kan iofs också vara en ganska målande och träffsäker beskrivning... Jag kände det på mig redan innan. Det är så udda att plugga när man dfår ha litteraturen med sig, man vet inte riktigt vad man ska öva på eller så... Trots det så la jag allt några timmar den där sista veckan på att läsa igenom och gå igenom litteraturen, så visst känns det surt att man missade den - särskilt när man missade den med bara fyra poäng! Hellre att jag hade missat den med tjugofyra, så känns det i alla fall inte lika retfullt! (Skulle kanske inte tagit mig jullov i tre veckor där ;-p Fast det var så grymt skönt att det är nästan värt det!)

Så nu är jag alltså riktig student. Henrick Gyllberg frågade nämligen på en av de första föreläsningarna om det var någon som ännu inte var det, och jag var ensam kvar i klassen om att inte vara där. Han skrattade lite och sa; "det ska vi nog kunna ordna" - och visst kunde han ordna det..! :-p Hade jag bara varit lite snabbare så...

Jaja, ingen idé att gråta över spilld mjölk, utan det är bara att börja plugga till omtentan... :-(


Små spår
Från söta lilla Lisa

Tonfiskburk ^^oxå du klarade det nästan iaf! jaja de är bara och ta och klara det nästa gång xd

2009-01-26 @ 18:45:26
Besök min blogg http://darkstarlet.blogg.se/
Från söta lilla Em

Välkommen in i gemenskapen Emma. ;)

2009-01-27 @ 12:39:32
Besök min blogg http://delaem.blogg.se/
Från söta lilla Emma

haha tackar Em ;-p

2009-01-27 @ 20:56:22
Besök min blogg http://risingstar.blogg.se/

Skriv helst en liten kommentar!

Från vännen
Kom såklart ihåg mig!

Motsatsen till snigelpost

Var besöker jag din blogg?

Gulligt meddelande här tack!

Trackback
RSS 2.0