Tänk vad en liten sladd kan förstöra..!

Nyss hade jag en mysig, snäll, glad och lycklig pojk - nu har jag en sur. Och allt detta för en liten sladd som jag inte ens begriper hur den ser ut! (Okej, okej för alla vetgiriga geeks så lägger jag väl in en bild på sladdaset som förstörde min fredagkväll!) Kim har alltså fått alla sina nya datordelar idag och började såklart skruva ihop det så fort han bara kunde. Tyvärr saknas det alltså en sådan här sladd som ska förse grafikkortet med ström ifrån nätdelen. Geeks-prat jag vet... Men det hade varit lite roligt att förstå varför min fredagkväll helt plötsligt inte blev hälften så mysig som den var innan..! Nehe... nu tänker jag utmana ödet och gå och pussa med min lille pojk och se om han kanske kan bli något mindre sur... bara lite - det skulle vara en klar förbättring!

I övrigt har dagen varit mycket bra! Den inleddes med frukost på Konditori Kristin tillsammans med Evelyn - hur mysigt som helst var det och vi satt och pratade i evigheter verkligen! Det var bäst, det måste vi göra om någon gång! Inte helt fel att sitta där med världens härligaste baguette, ett stort glas varm choklad och göra det som tjejer gör bäst tillsammans - nämligen prata!

Det är väl kanske bäst att lägga sig tidigt ikväll antar jag, för imorgon kommer Kim säkert jaga livet ur mig tills han har hittat en sån där sladd ;-p När han kan sitta framför sin älskade dator så blir det äntligen tyst på honom, och inte en sekund innan dess... Så håll nu alla tummar för att han hittar det där sladdaset imorgon!

Små spår
Från söta lilla Lisa

haha jag förstår honom XD

2009-01-30 @ 22:31:07
Besök min blogg http://darkstarlet.blogg.se/
Från söta lilla Em

...prata ekvivalent med bäst? Och vart placerar du då flumma?

2009-01-31 @ 02:45:29
Besök min blogg http://delaem.blogg.se/
Från söta lilla Emma

Hehe de vet jag inte riktigt ;-p Men du får ju tänka på att det inte var dig jag var å fikade med ;-) Hade det varit det så hade det nog garanterat stått flumma istället :-p

2009-01-31 @ 17:14:19
Besök min blogg http://risingstar.blogg.se/

Skriv helst en liten kommentar!

Från vännen
Kom såklart ihåg mig!

Motsatsen till snigelpost

Var besöker jag din blogg?

Gulligt meddelande här tack!

Trackback
RSS 2.0