Till min älskling...

Jag vill inte äga dig,
och peka ut nån väg åt dig.
Jag vill inte bära dig,
och springa runt och lära dig,
och bara visa hur man är som mig.
För jag älskar när du visar
att du vet att du har rätt,
och rätar på din rygg
den är den rakaste jag sett.


Jag vill inte binda dig,
och styra eller hindra dig.
Jag vill bara ta din hand,
och kyssa dina röda läppar.
Kyssa dina röda läppar,
kyssa dina röda läppar.


Jag behöver ingen lag,
och inga jävla föredrag.
Du är du och jag är jag,
och är det så att din väg
ändå går precis intill,
så kan vi bara hjälpas åt
att komma dit vi vill.


Jag kan inte äga dig,
och peka ut nån väg åt dig.
Jag kan bara ta din hand,
och kyssa dina röda läppar.
Kyssa dina röda läppar,
kyssa dina röda läppar.


© Lars Winnerbäck


Små spår

Skriv helst en liten kommentar!

Från vännen
Kom såklart ihåg mig!

Motsatsen till snigelpost

Var besöker jag din blogg?

Gulligt meddelande här tack!

Trackback
RSS 2.0