Nya möbler och irländsk pubkväll!!

Just det, rubriken är en riktigt bra sammanfattning av min och älsklings lördag! Först kom pappa med sin nya - Yvonne - ner till oss med en massa fina möbler :-D Efterlängtat! ;-p Så nu har vi så stora skrivbord att vi kan spela pingis på dem, som pappa sa! Superfint blev det i alla fall! Vi har också plockat in en sjuk massa böcker i de nya bokhyllorna. Det som står underst blir det som står på menyn när vår lilla hundvalp kommer hem om ungefär sex veckor! Mums med Tyska grammatik, Religion och och Historia för gymnasiet! ;-p Vad kan väl vara bättre än att verkligen sätta tänderna i andra världskriget...?

I alla fall så blev det en väldig massa bärande innan vi äntligen var klara! Yvonne och pappa smet iväg en sväng och satte upp massa instrument och förstärkare, ljus och grejer. Lite senare på kvällen gick vi allihopa tillbaka till gamla Ölhallen (numera Arena sportbar tror jag) och där åt vi världens största hamburgertallrik och sedan lyssnade vi på Willys Pegleg som bandet heter - de spelar mest irländskt!

Shit va bra de va! Hur mysigt som helst, även om jag misstänker att jag och Kim sänkte medelåldern betydligt! Jag får väl promota dem lite så ni kan ju gå in och kolla på hemsidan www.pegleg.se. Hoppas de kommer tillbaka till Östersjöfestivalen så kan ni komma och lyssna! Grymt coolt faktiskt!

Ska försöka ta några kort på arbetsrummet och se om jag har någon vettig bild från igår som jag kanske kan orka lägga upp imorgon ;-p Annars kom just min älskling hem, så nu blir det sovdax för oss ;-)

Små spår
Från söta lilla Lisa

usch för andra värlsdkriget! blä blä blä ...

2009-03-30 @ 21:09:36
Besök min blogg http://darkstarlet.blogg.se/
Från söta lilla Lisa

får la hoppas att jag kommer ner snart och checkar in möblerna!

2009-03-30 @ 21:11:32
Besök min blogg http://darkstarlet.blogg.se/

Skriv helst en liten kommentar!

Från vännen
Kom såklart ihåg mig!

Motsatsen till snigelpost

Var besöker jag din blogg?

Gulligt meddelande här tack!

Trackback
RSS 2.0