...som man bara tar för givet...

Prickar och streck på takfönstrena i lägenheten. Som ett halvt bortglömt minne från alla åren med glasögon. Älskling och jag satt och tittade på gamla foton för någon dag sedan när han sa "Vad söt du var med glasögon". Vad säger man? Jag gillade det väl aldrig så mycket personligen, det var för krångligt och jobbigt, men visst det var kanske okej ändå...

Mörkret har långsamt sänkts sig över Karlshamn. Diset blockerar utsikten över inloppet och Kastellet är nästan helt gömt bakom en vit ridå. Det är höst i luften och regndropparna faller tungt. Det är mars månad, men hade lika gärna kunnat vara oktober. Man går runt och, liksom i smyg, önskar att solen ska orka tränga sig igenom molntäcket och värma upp luften så man kan ta på sig den där nya vårjackan och bara gå runt och njuta över hur fantastiskt och härligt livet är! Man har så mycket att vara tacksam för som man egentligen bara tar för givet...

I övrigt har jag och Emma varit sjukt duktiga idag! Massa sidor blev det till PM:et! Någon annan som varit riktigt duktig idag är min älskade pojk som lagade middag ;-p Det blev riktigt gott :-)

Små spår
Från söta lilla lisa

VÅR vill vi ha så jag kan använda min nya jacka :P ^^



Tjaa han brukar ju laga god mat:p

2009-03-08 @ 18:21:42
Besök min blogg http://darkstarlet.blogg.se/
Från söta lilla Lisa

Fast heller vill jag har sommar XD

2009-03-12 @ 10:01:06
Besök min blogg http://darkstarlet.blogg.se/

Skriv helst en liten kommentar!

Från vännen
Kom såklart ihåg mig!

Motsatsen till snigelpost

Var besöker jag din blogg?

Gulligt meddelande här tack!

Trackback
RSS 2.0