Vårtecken!!

Idag var det så underbart väder ute att det gick bara inte att sitta stilla! Efter massa timmars pluggande blev det därför strandpromenaden tillsammans med kameran. På väg dit så jag folk som körde nercabbat och dessutom en massa motorcyklar! Två säkra tecken på att det är vår nu! Små blommor och lökar börjar krypa upp i alla rabatter och soliga backar och havet var djupt blått och vackert med vitt skum här och var som blåstes upp av vinden. Det börjar faktiskt bli grönt här och var nu! Jag älskar kusten, och särskilt kanske nu på våren när man verkligen märker hur långt före våren, solen och ljuset kommer hit. Sommaren är min favoritårstid, och våren är ingen dålig aperitif inför sommaren.

Just nu sitter vi i valet och kvalet mellan flera japanska namn till vår lilla kille som ska flytta hit om några månader. Det ska bli så mysigt, men det är så svårt samtidigt att veta vilket namn man vill välja! Det finns så många, många fina! Jag och Kim kommer väl förhoppningsvis snart på vilket vi tycker allra, allra mest om.

Nu på söndag blir det Malmö nästa och vi ska få träffa Annika igen, kul! Framöver väntar annars en hel massa Vetlanda-resor och faktiskt en sväng ända upp till Storfors för att hälsa på Kims lillebror Leo som bott där ett tag nu!

Idag på strandpromenaden hittade jag också något mindre välkommet... I alla fall för min älskade Kim och Leo m.fl - nämligen det här:

Jag fick också en hel massa fina bilder, men får väl nöja mig med att lägga upp ett par till... Strandpromenaden är verkligen fantastiskt fin så när vi väl fått vår hund och den blivit lite större så kommer vi nog vara flitiga besökare där tror jag!




Små spår
Från söta lilla Emelie

Jag vill också ha vår!! Men vintern är bra den med :P

2009-03-17 @ 21:20:25
Besök min blogg http://allofmyheart.blogg.se/
Från söta lilla Lisa

Vår vår den här veckan är den bästa på hela året haha lr nästan iaf undebara promenader blir de med zigge och alice haha XD

2009-03-18 @ 15:04:18
Besök min blogg http://darkstarlet.blogg.se/
Från söta lilla Lisa

haha då tror jag hunden kommer vara med på flest bilder haha XD

2009-03-18 @ 20:01:58
Besök min blogg http://darkstarlet.blogg.se/

Skriv helst en liten kommentar!

Från vännen
Kom såklart ihåg mig!

Motsatsen till snigelpost

Var besöker jag din blogg?

Gulligt meddelande här tack!

Trackback
RSS 2.0